Pages - Menu

miercuri, 14 mai 2014

Spaghete cu carne de porc


Ingrediente:
Paste spaghetti Baneasa(in functie de cate portii doriti,eu am pus 300 gr)
300 gr carne de porc tocata
3 fire ceapa verde
Un morcov
O rosie
100 gr rosii pasate
Ulei
Sare,piper,boia de ardei
Pudra de usturoi
Pudra chilly
Pudra de ghimbir
Busuioc uscat
Branza pentru paste(parmezan)





Mod de preparare: 
Pregatim mai intai sosul.Intr-o cratita punem putin ulei si calim ceapa taiata marunt si morcovul razuit.Cand acestea s-au inmuiat,punem putina boia de ardei si adaugam carnea.Amestecam pana cand carnea se deschide la culoare si este prajita.
Condimentam si punem putina apa(150 ml).Adaugam rosia taiata cubulete si rosiile pasate.Lasam sa fiarba pana cand obtinem consistenta dorita pentru sos si carnea este fiarta.La final adaugam si busuiocul(eu n-am avut proaspat).
Intr-o oala punem apa cu sare si o lingura de ulei si fierbem spaghetele dupa instructiunile de pe ambalaj.
Le strecuram  cand sunt fierte.
Punem sosul peste paste,presaram parmezan(eu am avut o branza pentru paste  de care n-am fost prea incantata)si le servim obligatoriu cat sunt calde.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu