Pages - Menu

duminică, 25 mai 2014

Vişine în conservă pentru prăjituri






A venit vremea sa punem la pastrare fructele pentru prajituri,la congelator sau conserve in camara.Sa ne asiguram ca vor fi suficiente incat sa prajiturim toata iarna,fara a ne lipsi de savoarea fructelor.De data aceasta am pregatit visinele,care sunt foarte bune pentru prajituri,asa folosesc si fructele si siropul pentru jeleu.   




Ingrediente:


3 kg de visine
·         1,5 kg zahar
·         1/2 tableta aspirina pentru fiecare borcan
·         8 borcane de 400 ml



Am folosit 3 kg ,nu le-am cântarit dupa ce am scos sâmburii.
Borcanele se spala foarte bine si se usuca.

Visinele se spala si se scot sâmburii.Se pune zaharul peste ele si se  lasa pâna a doua zi.Se mai amesteca din când în când pentru ca sa se dizolve zaharul si sa lase sirop.





Se pun visinele în borcanele pregatite si se umplu cu siropul lasat.Se pune în fiecare borcan cate o aspirina,se închid bine borcanele si se pun în camara.
Daca sunteti alergic la aspirina,puteti sa nu folositi,e doar o masura de siguranta.Siropul ramas s-a pastrat foarte bine si fara aspirina.
Imi place sa folosesc visinele conservate în felul acesta pentru prajituri,îsi pastreaza foarte bine gustul  si pot sa folosesc si siropul.
 Si pentru ca muream de pofta,am folosit câteva vişine pentru un chec.
Eu mor de pofta doar când vad ce culoare superba au vişinele.





Pofta buna....mai la iarna!!!!

8 comentarii:

  1. Saru'mana pentru reteta, Dia. Am sa le incerc si eu.
    De obicei le puneam la congelator dar dupa dezghetare nu mai erau asa de ferme

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca o sa-ti placa daca incerci reteta asta Geta.Eu mor de dragul lor,sunt delicioase.

      Ștergere
  2. Sigur o sa fac si eu dupa reteta ta ,am facut o alta reteta si nu a stat foarte bine toate borcanele au rasuflat si de atunci nu am mai pus, o sa pun cu siguranta ! pup Dia . Gabriela .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,eu le pun asa de ani de zile si nu am avut niciodata probleme,doar ca s-au dovedit mereu prea putine :)))))Cum anul acesta am primit cadou o masinarie de scos samburii,sigur voi pune foarte multe.
      Astept sa-mi spui daca ai fost multumita de reteta.Pupici

      Ștergere
    2. nu trebuie puse la fiert cu borcanele??

      Ștergere
    3. Dorina,eu nu le fierb niciodata cu borcanele si intotdeauna au stat foarte bine,Chiar acum am terminat de pus o portie,doar siropul ramas l-am fiert 2-3 clocote.Visinele de anul acesta au lasat foarte mult sirop,asa ca l-am pus in sticle.

      Ștergere
    4. Am sa incerc reteta ta la borcan, la congelator nu m-a impresionat deloc, de aceea foloseam numai visinile din compot! Multumesc Dia! :)

      Ștergere
    5. Cu mare drag Laura.Sunt ceva ani buni de cand le pastrez asa si sunt minunate.Daca pui suficient zahar sunt ca si confiate.Anul acesta am avut visine foarte bune si mi-au ramas si 2 litri de sirop dupa ce am umplut borcanele.Te imbratisez.

      Ștergere