Pages - Menu

sâmbătă, 21 iunie 2014

Cum congelăm zmeura

               

Mie îmi place foarte mult zmeura.Aşa că încerc să-mi fac provizii pentru a o folosi atunci când nu se mai găseşte proaspătă.Stiut fiind faptul că găsim zmeură proaspătă o perioadă foarte scurtă.
               Din păcate,eu nu am o grădină de unde să culeg zmeură,aşa că o cumpăr de la piaţă.
               Pentru zmeura pe care vrem s-o păstrăm la congelator ,alegem boabe cât mai sănătoase,fără să fie zdrobite.Am pus cu grija zmeura într-o sita si le-am spalat sub un jet foarte usor de apa,altfel riscam sa se zdrobeasca.

               Am asezat apoi boabele de zmeura pe un platou cu o mica distanta între ele.Am pus platoul la congelator si l-am lasat pâna au îngheţat.

                Le-am scos din congelator,le-am lasat foarte putin cât sa le pot desprinde de pe platou fara sa se rupa.
Apoi am pus zmeura într-un recipient si l-am pus la congelator.

Astfel când dorim sa o folosim,boabele de zmeura nu sunt lipite unele de altele,ramânând întregi.
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu