Pages - Menu

sâmbătă, 21 iunie 2014

Gem/dulceaţă de zmeură


Pentru că am fost în vizita la nişte prieteni şi ei aveau zmeura în grădina,am cules vreo 2 kilograme,aşa că am pregatit acest gem delicios.
Nici nu ştiu dacă e dulceaţă sau gem .Eu am pus fructele întregi,dar ele s-au zdrobit.
 Pentru că nu am vrut să pierd aroma şi gustul fructelor,am folosit zahar gelifiant Margaritar.Mie îmi place foarte mult culoarea şi consitenţa gemului/dulceţii  pregatite astfel.
In mod normal,se foloşeste 1 kg de zahar la 1 kg de fructe,dar mie mi s-a parut foarte mult,aşa ca am redus cantitatea,rezultatul fiind la fel de bun.



Ingrediente:
2 kg zmeura
1,600 kg zahar gelifiant Margaritar 1:1
Zeama de lamâie


Mod de preparare:

Zmeura am pus-o într-o sita si am spalat-o cu un jet foarte uşor de apa.
Am lasat-o sa se scurga,apoi am pus-o într-o cratita cu o lingura de zahar si am fiert-o 10 minute.
Dupa acest timp am adaugat restul de zahar ,zeama de lamâie si am mai fiert 10 minute.
Am pus-o asa fierbinte în borcane,am pus borcanele în cuptorul  caldut ca sa se usuce deasupra,apoi am închis cu capacele si le-am lasat acoperite cu o patura peste noapte.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu