Pages - Menu

luni, 9 iunie 2014

Pancakes cu jeleu de căpşuni şi coacăze roşii


               O idee de desert foarte bună când nu avem foarte mult timp la dispoziţie dar ne dorim ceva dulce,mai ales că încă se mai găsesc căpşuni la piaţăSe poate combina cu orice alte fructe,dulceaţă ,iaurt ori sos de ciocolată.

Ingrediente: 
Pentru pancakes:
3 oua
250 g faina
250 ml lapte
3 linguri zahar
1 linguriţă praf copt
sare
vanilie
coaja de lamâie
Pentru jeleu:
300 g capşuni
100 g coacăze roşii
2 linguri zahar
1 lingura amidon


 Mod de preparare:
Am pregatit mai întâi jeleul.
Capsunii i-am taiat bucati,i-am amestecat cu coacazele si zaharul.
Le-am lasat pâna au lasat putin sirop,apoi am pus vasul pe foc.Cand s-au înmuiat putin ,am pus o lingura de amidon si am lasat  pe foc pâna când sosul s-a îgrosat.
Pentru pancakes am amestecat ouale cu zaharul,am pus laptele,apoi faina amestecata cu un praf de sare si praful de copt.
La final am adaugat si aromele.
Nu am folosit mixerul,doar un tel.
Nu trebuie amestecat prea mult,doar pâna se omogenizeaza toate ingredientele.
Compozitia trebuie sa aiba consistenta unei smântâni mai groase.
In functie de aceasta,mai adaugati lapte sau faina.
Am lasat amestecul jumatate de ora la frigider.
Pentru copt am folosit o tigaie din teflon,deci nu a fost nevoie de ulei.
Intr-o tigaie obisnuita,puneti putin ulei ca sa nu se lipeasca.
Cu un polonic mic am pus compozitie in tigaie.
Am pus doar într-un loc si ele se vor întinde cat va fi cazul.
Am lasat sa se coaca pana cand la suprafata au aparut câteva bule.
In acest moment am întors pe partea cealalta.
Am procedat în acest fel pâna am terminat toata compozitia.
Am servit cu jeleul de fructe preparat anterior.


4 comentarii: