Pages - Menu

vineri, 13 iunie 2014

Covrigi cu brânză dulce

                    

 Nu ştiu cum să vă descriu gustul acestor covrigi.Cred că aduce foarte mult cu cel al unei tarte cu brânză.Doar foarte puţin dulci,uşor crocanţi,apropiaţi ca textură de cea a biscuiţilor,vă asigur că sunt delicioşi.




Ingrediente:
Pentru covrigi:
250 gr faina
150 gr brânza
100 gr zahar
1 ou
50 gr unt
½ lingurita praf de copt
Vanilie
Coaja de lamâie
sare
Pentru glazura:
100 gr zahar pudra
lapte

Mod de preparare:
Am topit untul si l-am lasat sa se raceasca.
Faina am amestecat-o cu praful de copt si sarea.
Brânza am amestecat-o cu zaharul si oul batut.Am pus apoi untul topit si aromele.
Am adaugat faina si am amestecat  pâna s-au omogenizat ingredientele.
Trebuie sa obtinem o coca suficient de tare ca sa putem forma covrigii.
Am învelit cu o folie si am pus la frigider jumatate de ora.
Am scos de la frigider si am format 12 bilute aproximativ de aceea si dimensiune.

Fiecare biluta am împartit-o în doua si am format bastonase de aceeasi lungime,pe care le-am împletit si le-am dat forma de covrog unind capetele.
Le-am asezat în tava tapetata cu hârtie de copt.

Am preîncalzit cuptorul apoi am pus tava cu covrigii la cuptor,cam 15-20 de minute pâna când se rumenesc puţin.
Cum de-o vreme nu prea ma înteleg cu cuptorul meu,am lasat focul cam mic asa ca a trebuit sa-i las cam 25 de minute.Din acest mitiv au iesit mai mult crocanti decât pufosi.
I-am scos e un gratar si i-am lasat sa se raceasca.
Pentru glazura am amestecat zaharul cu putin lapte si cu ajutorul unei pensule am glazurat covrigii.


Pofta buna!!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu