Pages - Menu

miercuri, 9 iulie 2014

Cordon bleu cu garnitură de cartofi noi,la cuptor

           

            Cum aveam piept de pui, de la un pui sănătos de la ţară,m-am gândit că nu am pregătit demult cordon bleu.Ca şi garnitură am preferat nişte cartofi noi la cuptor.A fost un prânz delicios pentru o zi de Duminică.
            Ingredientele sunt simple,dar nu-i aşa că nu avem nevoie de ceva sofisticat pentru a pregăti o masă gustoasă ?
   


Ingrediente:
Pentru cordon bleu:
Piept de pui dezosat
Felii de cascaval
Felii de muschi file afumat
Condiment Barbeque de pui
piper
2 oua
3-4 linguri faina
3-4 linguri pesmet
Ulei pentru prajit

Pentru garnitura:
Cartofi noi
Câteva ciupercuţe
Sare,piper,boia
Rozmarin si cimbrisor
Ulei si putina apa
Patrunjel verde



Mod de preparare:
Pieptul de pui l-am taiat felii cât mai subtiri,apoi l-am batut cu ciocanul de  snitele,dupa ce,in prealabil l-am acoperit cu o folie alimentara.Am evitat astfel ca el sa se rupa.
Am batut pâna am obtinut felii foarte subtiri pentru a se praji cât mai usor.
Am condimentat pieptul de pui cu condiment Barbeque de pui,mie îmi place foarte mult,la care am mai adaugat putin piper.
Peste feliile de carne am asezat  o felie de muschi file si o felie de cascaval.
Apoi am îndoit felia în doua si am presat bine marginile pentru ca sa nu curga cascavalul cât timp îl prajim.Puteti sa folositi si scobitori daca doriti pentru a prinde marginile.
Daca aveti felii mai mici de carne,puteti sa suprapuneti doua felii cu sunca si cascaval la mijloc.
In  3 farfurii diferite am pus ouale,faina si pesmetul.
Am pus tigaia cu ulei la încins.
Dupa ce am pus sunca si cascavalul si am presat marginile,am dat carnea prin faina,apoi prin ou si la urma prin pesmet.
Le-am prajit apoi în ulei ,la foc mic pe ambele parti.
Trebuie prajite la foc mic pentru ca sa nu se arda si carnea sa ramana cruda la mijloc.
Se scot pe servetel de hârtie pentru a absobi uleiul în exces.
 Pentru  garnitura,am curatat cartofii si i-am taiat in felii mai groase.
I-am condimentat si i-am pus într-o tigaie în care am pus putin ulei si apa.
Am pus tava la cuptor la 200 de grade pâna s-au înmuiat,amestecând din când în când.La urma am adaugat ciupercutele si verdeata.
Este o mâncare care se serveste calda.




Poftă bună !!!

2 comentarii: