Pages - Menu

miercuri, 2 iulie 2014

Pui cu legume la pungă


Imi era o poftă nebună de un pui dolofan,cu o carne suculenta şi moale,pregătit la cuptor.Mi-am adus aminte ce buna era cărniţa dacă puneam puiul la cuptor în pungă de hârtie,carnea se frăgezeşte foarte bine.



Un pui ,cam 1,800 kg a avut  cel de faţă
Ulei
Sare,boia
Piper cu lamâie
Fulgi de ardei iute
Ierburi de Provence
rozmarin
O lamâie
Morcovi
Telina radacina
Usturoi
Ciuperci
Hârtie de copt pentru punga




Puiul l-am curatat si l-am frecat cu zeama de lamâie si ulei.Zeama de lamâie îl va fragezi foarte bine.
Am pus apoi sare,piper,boia si în interior si în exterior.
In interiorul puiului am pus doua bucati de lamâie,morcovi , 2 caţei de usturoi,o crenguta de rozmarin.
Din hârtia de copt am facut o punga,nu aveam o punga de hârtie asa mare în care sa intre dolofanul meu.De fapt am facut doua pungi.
Am umezit una din pungi,am pus legumele si puiul deasupra.
Am  pus totul în cea de-a doua punga,am legat si am pus într-o tava  cu putina apa,altfel se va arde si tava si punga.
Am pus la cuptor la 200 de grade.
Dupa o ora de stat la cuptor,am desfacut punga si am transferat totul în alta tava.
Am presarat fulgi de ardei iute si ierburi de Provence si am pus iarasi la cuptor pentru înca o ora.
Am mai stropit din când în când cu sucul lasat de carne.
Rezultatul a fost o friptura delicioasa,o carne bine facuta si suculenta,foarte potrivita pentru o masa de sarbatoare.




Pofta buna!!!

2 comentarii: