Pages - Menu

miercuri, 2 iulie 2014

Tigaie picantă cu hribi şi piept de pui


Laura Nechita mi-a facut pofta cu tigaia ei calda cu pui si ciuperci şi cum e plina piaţa de hribi,am decis sa-mi satisfac pofta.O mâncare foarte gustoasa,doar pozele’s urâte.Pentru ca am fost singura la masa,mi-am permis s-o fac mai picanta ca de obicei.




Un piept de pui dezosat = 400 g
500 g hribi
O ceapa
Un morcov
2 caţei de usturoi
100 ml suc de rosii
Ardei iute
Gogoşar
Roşie
Sare,piper,boia
Ierburi de provence
Piper cu lamâie
Ulei



Pieptul de pui l-am taiat cubulete,l-am pus sa se caleasca cu putin ulei pâna a scazut toata zeama lasata.
Am condimentat cu sare piper si ierburi de provence.
Ciupercile le-am curatat si le-am taiat felii mai groase.
Intr-o cratita am pus sa se caleasca ceapa si morcovul razuit.
Am pus apoi ciupercile.Am pus sare si piper si le-am lasat pâna a scazut toata apa lasata de ciuperci.
Am pus ardeiul iute,usturoiul pisat,rosia taiata bucati,gogosar si sucul de rosii.
Am pus si pieptul de pui peste ciuperci,am transferat totul într-un vas ceramic si am pus la cuptor pentru 10 minute pâna s-au întrepatruns toate aromele.
Am servit-o calda cu garnitura de orez si salata de sfecla rosie cu hrean.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu