Pages - Menu

vineri, 3 octombrie 2014

Copănele de pui cu cuş cuş


O idee bună pentru un prânz delicios.Mie mi se pare o mâncare foarte lejera.

 Ingrediente:
4 pulpe inferioare de pui
Sare
Piper
Boia de ardei
Usturoi granulat
Pudra de ghimbir
Rozmarin uscat
Ulei
100 g paste cuş cuş
½ ceapa uscata
Un morcov



Mod de preparare:
Pulpele le-am condimentat si le-am pus într-o tava în care am pus putin ulei si apa(100 ml).
Am pus tava la cuptor cam 30 de minute.
Le-am mai întors din când ca sa se rumeneasca uniform.
Intr-un vas am pus putin ulei si am prajit putin cuş cuşul.Am pus apoi apa,putina sare si am lasat sa fiarba pâna s-au înmuiat.
Le-am scurs de apa si le-am trecut printr-un jet de apa calda.
Separat am  calit ceapa si morcovul fideluta în putin ulei.Am pus apoi cuş cuşul.
Am mai lasat 2-3 minute,am amestecat tot timpul si apoi am oprit focul.


Pofta buna!!!!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu