Pages - Menu

vineri, 5 decembrie 2014

Muşchiulet de porc umplut


        Foarte aspectuos,poate sta la loc de cinste pe un platou de gustari.
Modul de preparare este foarte simplu si cu ingrediente puţine.
A fost minunat alaturi de pâinea proaspăt scoasă din cuptor.


Ingrediente:
Un muşchiuleţ de porc
Un fir de cârnaţi afumat
200 g ciuperci din conserva
100 g cascaval
Un ou
Ardei kapia rosu
Sare,piper,boia
ulei
Patrunjel verde


Mod de preparare:
Muschiuletul de porc l-am taiat astfel încât sa pot întinde o felie pe care s-o rulez.
Am batut cu ciocanul de snitele ca s-o întind cât mai bine.
Am condimentat.
Ciupercile le-am amestecat cu cascavalul razuit,oul batut si ardeiul taiat cubulete.
Peste muschiulet am pus o parte de umplutura,apoi cârnatul si deasupra restul de umplutura.
Am rulat carnea si am legat rulada cu bridele de silicon.


Am pus în tava în care am pus putin ulei si putina apa.
Am pus la cuptor la 200 de grade pâna când carnea a fost bine facuta.
Am servit rulada rece cu sos de hrean cu smântâna.



S-aveţi poftă !!!!

Un comentariu: