Pages - Menu

duminică, 20 martie 2016

Clătite pufoase,fără zahăr



Iniţial am zis că azi nu fac nimic dulce pentru că pregătisem nişte sărăţele,dar apoi mi-am amintit de un filmuleţ postat de Bucătăraş.ro,cu nişte clătite foarte pufoase şi am zis să încerc şi eu ceva asemănător.
Nu se  prea “se legau”nişte chestii acolo,am modificat câte ceva, dar mi-a plăcut rezultatul.
Si dacă tot am facut desert,am zis să fie fără zahăr,pentru aceasta am folosit Green Sugar,un îndulcitor 100% natural,cu zero calorii şi zero indice glicemic.
Mie îmi place foarte mult pentru că nu schimbă deloc gustul preparatului.
Mai multe despre produsele Green Sugar,găsiţi aici.



Ingrediente:
5 albusuri de ou
4 galbenusuri de ou
100 g faina
1 lingurita praf de copt cu sofran
1 lingura apa
Sare
Vanilie
Ulei
Pentru servit: smântâna,miere de albine sau dulceaţă


Mod de preparare:
Albusurile le-am mixat cu un praf de sare,iar cand spuma a devenit ferma am adaugat 40 g de Green Sugar.



Galbenusurile le-am mixat cu 40 g Green Sugar si o lingura de apa.
Am adaugat  faina cu praful de copt si vanilia,apoi am încorporat usor spuma de albusuri.



Pentru copt avem nevoie de o tigaie cu capac.
Am pus putin ulei si cu un polonic,am pus compozitie pentru o clatita mai mica.Am pus capacul tigaii si am lasat pâna s-a prajit pe partea de jos si a crescut putin.



Am luat capacul,am întors clatita si am pus iarasi capacul.
In mod normal,ar fi trebuit pus înca un polonic cu compozitie si apoi sa fie întoarsa.

Eu le-am întors cam greu si asa,iar daca o mai lasam se prajea prea tare.
Când clatita a fost coapta pe ambele parti,am scos-o si am continuat cu restul compozitiei.
Mi-au iesit doar vreo 10 bucati,destul cât sa ne treaca pofta.




S-aveţi poftă !!!





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu