Pages - Menu

miercuri, 2 martie 2016

Nuggets de pui



Minunăţiile astea le-am gasit la Teo Rogobete Teo’s Kitchen şi tare mi-a plăcut reţeta,mă bucur că am încercat-o.
Imi place foarte mult pieptul de pui  dar vroiam o reţetă mai “altfel”,aşa au fost aceste chifteluţe de pui în crustă crocantă.
Cum eu nu mănânc la fast food,KFC sau McDonald’s,deşi poftesc uneori la preparatele lor,m-am bucurat să le pot pregăti acasă.
Reţeta este foarte simplă iar rezultatul  sigur o să vă placă.





Ingrediente pentru chifteluţe:
600 g piept de pui fara os
3 linguri fulgi de cartofi(din aceia pentru piure)
Sare,piper,boia,fulgi de usturoi
60 ml apa rece
Ingrediente crusta:
150 g fulgi de porumb
50 g parmezan razuit




Fulgii de porumb i-am maruntit în robot,apoi i-am amestecat cu parmezanul razuit.Lasam deoparte amestecul.




Tot în robot am pus pieptul de pui taiat cubulete ,condimentele,apa si fulgii de cartofi.Apoi am tocat obţinând o pasta.




Am format chiftelute pe care le-am tavalit bine prin amestecul de fulgi de porumb si parmezan .



Le-am asezat într-o tava pe hârtie de copt si le-am pus la cuptor la 200 de grade pâna ce se rumenesc frumos.
Bineînteles va trebui sa le întoarcem ca sa  se rumeneasca uniform.
Daca nu va plac coapte la cuptor,puteti sa le coaceti în tigaie cu putin ulei.
Se servesc calde cu ketchup sau diverse sosuri,simple sau cu cartofi prajiti.



Să aveţi poftă !!!




2 comentarii: