Pages - Menu

luni, 14 martie 2016

Piept de pui crocant cu paste şi gălbiori



Reţeta aceasta este de fapt o combinaţie de mai multe reţete.
Eu am încercat s-o adaptez gusturilor mele.
O mâncare potrivită pentru un prânz de Duminică.
Foarte bună combinaţia de piept de pui crocant,sos de gălbiori,afumatură şi caşcaval.
Ca şi garnitură am folosit paste farfalle,paste Baneasa din grâu dur 100%.



Ingrediente:
Un piept de pui fara os
Condiment Barbeque pentru pui
Fulgi de porumb si parmezan pentru crusta
200 g gălbiori
0 ceapa
Un morcov
2 căţei de usturoi
100 ml suc de rosii
3 linguri smântâna
ulei
Sare,piper,boia
Câteva felii de sunca afumata
Câteva felii de cascaval
Busuioc si fulgi de chilli
Paste farfalle pentru garnitura

Mod de preparare:
Pieptul de pui l-am taiat în doua pe mijloc si apoi fiecare felie iar în doua,pe lungime,obţinând astfel 4 felii.
Am condimentat  si le-am lasat câteva ore la frigider.
Intr-o cratita am pus putin ulei,am calit ceapa si morcovul razuit,am pus boia si apoi galbiorii.

Am pus o cana de apa,am condimentat si am lasat sa fiarba pâna ce a scazut apa.
Am adaugat sucul de rosii si smântâna.
Am mai lasat câteva minute si am oprit focul.
Cât timp a fiert sosul,am pregatit pieptul de pui.
Am maruntit in robot fulgii de porumb si i-am amestecat cu parmezan razuit.



Am tavalit pipetul de pui prin acest amestec,apoi le-am prajit pe ambele parti.



Le-am scos pe prosoape de hârtie.
Intr-un vas ceramic am pus sosul de ciuperci,peste el am asezat feliile de piept de pui,deasupra fiecareia am pus o felie de sunca afumata si felii de cascaval.
Deasupra am presarat busuioc si fulgi de chilli.




Am pus vasul la cuptor pâna ce s-a topit cascavalul.
Pentru garnitura am fiert pastele în apa cu sare.
Se serveste cald.

Poftă bună !!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu