Pages - Menu

duminică, 13 martie 2016

Salată de paste cu legume



O salată care se pregăteşte foarte repede,pe ideea “paste cu ce avem în frigider.
Am folosit paste din grâu dur 100% de la Băneasa,farfallele mi s-au părut întotdeauna foarte cochete şi atrăgătoare,dar în afară de asta sunt şi gustoase.




Ingrediente:
200 g paste farfalle Băneasa
Broccoli
Ardei kapia roşu
Morcov
Usturoi
2 linguri smântâna
Sare,piper,fulgi de chilli
ulei
Câteva roşii cherry şi firişoare de chives


Mod de preparare:
Pastele le-am pus la fiert,în apa cu putina sare si ulei.Când s-au fiert am oprit focul si le-am mai lasat putin în apa,apoi le-am scurs.
Am fiert foarte puţin si broccoli în apa cu sare.
Morcovul  l-am razuit fâsii lungi cu ajutorul curatitorului de legume.
Ardeiul kapia l-am taiat felii.
Intr-o tigaie,am pus putin ulei,am pus doi căţei de usturoi sa se prajeasca.
Dupa ce am aromatizat uleiul,am scos usturoiul,am pus morcovul,l-am calit putin,apoi am pus smântâna.
Dupa ce a dat 2-3 clocote,am adaugat ardeiul si pastele,iar la final broccoli.
Am condimentat si am luat tigaia de pe foc.
Am adaugat roşiile cherry si chives.
Se pot servi atât calde cât si reci.



Poftă bună!!





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu