Pages - Menu

luni, 3 octombrie 2016

Ruladă picantă cu nucă şi ardei iute



Rulada aceasta am pregătit-o prima oară pentru întâlnirea bucătăraşilor,am vrut să-i surprind cu ceva mai “altfel”.Tare m-am bucurat când am văzut că a fost apreciată aşa că am refăcut-o zilele acestea.Este o combinaţie inedită,carne,dulceaţă de ardei iute şi nucă, dar care ne-a plăcut foarte mult.




Ingrediente:
1 kg carne tocata porc
Sare roz de Himalaya
Piper
Boia de ardei
3 caţei de usturoi
1 lingura pesmet
2 felii de pâine
1 ou
Patrunjel si marar verde
2  linguri dulceaţă de ardei iute
100 g miez de nuca



Mod de preparare:
Am condimentat carnea,am adaugat pesmetul,oul,verdeata,usturoiul  pisat si pâinea ,pe care am înmuiat-o în apa calduta,am stors-o si am farâmitat-o.
Am omogenizat totul foarte bine si am împartit compozitia în doua.Am pregatit doua rulade mai subtiri.
Pe o hârtie de copt am întins carnea astfel pregatita, ca si o foaie de rulada.
Deasupra carnii am pus un strat subtire de dulceata de ardei iute(daca va place foarte picant,puteti sa puneti mai multa) si am presarat miezul de nuca pe care l-am tocat grosier.



Am rulat ajutându-ma de hârtie,apoi  am asezat-o  într-o tava în care am pus hârtie de copt.
La fel am procedat cu carnea ramasa.


Am pus rulada la cuptor la 200 de grade si le-am lasat pâna ce s-au copt.
Se feliaza dupa ce s-a racit.
Se poate servi ca aperitiv sau alaturi de o garnitura.




S-aveţi pofta!!!





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu