Pages - Menu

duminică, 12 martie 2017

Prăjitură cu vişine,ananas şi nucă



Din categoria prăjiturilor pentru o Duminică lenevoasă,fiindcă nu prea am chef să mă complic.
Credeam că astfel îmi va ajunge timpul şi să umblu pe coclauri,dar nu a fost aşa,doar că din alte motive.




Ingrediente:
250 g unt 82% grasime
200 g zahar pudra
4 oua
260 g faina
3 linguri iaurt 10% grasime
5 g praf de copt
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Visine conservate ,pentru prajituri
Ananas
Miez de nuca
300 ml sirop de visine +1 ½ lingura amidon pentru  jeleu
Chipsuri si betisoare de ciocolata pentru decor





Mod de preparare:
Untul l-am mixat cu zaharul pudra,apoi am adaugat pe rând cele 4 oua,mixând dupa fiecare.
Faina am amestecat-o cu sarea si praful de copt.
In crema de unt am adaugat alternativ iaurtul si faina.,iar la final aromele.
Intr-o tava cu diametrul de 20 cm,am pus hârtie de copt,am asezat visinele scurse de sirop,bucati de ananas si miez de nuca apoi deasupra lor am pus compozitia pentru blat.
Eu am folosit o tava cu pereti detasabili cu diametrul de 20 cm dar a fost destul de mica pentru compozitia mea,asa ca a durat ceva mai mult pâna s-a copt.
Am pus la cuptor la 200 de grade pentru 60 de minute.
Daca puneti într-o tava mai mare,rotunda sau dreptunghiulara,ar trebui sa se coaca în 35-40 de minute.De aceea e  bine sa verificati dupa 30 de minute daca este coapta.
Am lasat putin prajitura în cuptor sa se racoreasca,apoi am rasturnat-o pe un platou.Am îndepartat hârtia,astfel fructele vor ramâne la locul lor.
Am amestecat siropul cu amidonul si l-am fiert pâna s-a îngrosat,apoi l-am pus deasupra prajiturii.
Se serveste dupa ce s-a racit foarte bine.





S-aveţi poftă !!!!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu