Pages - Menu

luni, 31 iulie 2017

Cheesecake cu lămâie şi fructe de pădure



Cred că sunt puţini cei cărora să nu le placă cheesecake-ul.Cu siguranţă noi nu ne numărăm printre ei.
De obicei,eu prefer să înlocuiesc blatul de biscuiţi cu pandişpan,însiropat şi acesta pentru a fi şi mai răcoros.Stiu că nici nu prea seamănă cu cheesecake-ul ştiut de toată lumea.
Nici nu am avut chef să mă complic prea mult,fructele aromate m-au ajutat să obţin un desert minunat.



Ingrediente:
Pentru pandispan(tava cu diametrul de 20 cm):
3 oua
90 g zahar
90 g faina
Sare
vanilie
1 lingura mac

Sirop:
100 ml apa
2 linguri zahar
zeama de lamâie

Pentru crema de bânză:
500 g mascarpone
Un plic budinca cu gust de lamâie de la Dr.Oetker
400 ml lapte
Zeama de la o lamâie
6 foi gelatina
4 linguri zahar pudra
200 ml smântâna pentru frisca
Vanilie
Mure si zmeura

Pentru topping:
200 ml sirop de zmeura
1 lingura amidon



Mod de preparare:
Am pregatit mai întâi pandispanul.
Am mixat ouale întregi cu un praf de sare si zaharul pâna ce si-au triplat volumul.
Am pus vanilia si am încorporat usor faina,iar la final semintele de mac.
Am tapetat tava cu unt si faina,am pus compozitia si am pus la cuptor la 180 de grade pentru 20-25 de minute.
L-am lasat sa se raceasca si am pregatit crema de branza.
Am mixat smântâna pentru frisca si am lasat-o la frigider.
Pentru sirop am fiert toate ingredientele si l-am lasat sa se raceasca.
Am pregatit budinca.
Am pus foile de gelatina sa se hidrateze în apa rece (apa cât sa le acopere).
Am amestecat praful de budinca cu 1 lingura de zahar pudra si laptele rece,am pus vasul la foc mic si am fiert pâna ce s-a îngrosat.
Am luat vasul de pe foc,am  adaugat zeama de lamâie si foile de gelatina scurse bine de apa.
Am amestecat pâna ce gelatina s-a topit.
Am mixat crema mascarpone cu cele 3 linguri de zahar pudra ramase,apoi am încorporat budinca racita si la final frisca.
Am asezat pandispanul pe un platou,l-am însiropat,am pus inelul reglabil în jurul lui,am pus crema,în care  am pus zmeura si mure.
Am lasat la frigider ,iar dupa ce s-a întarit crema,am pus deasupra jeleul.
Pentru jeleu am amestecat siropul cu amidonul si l-am fiert pâna ce s-a îngrosat.L-am lasat sa se raceasca,dar sa ramâna înca destul de fluid,apoi l-am pus peste crema.
Am ornat cu fructe si chipsuri de ciocolata.




S-aveţi poftă!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu