Pages - Menu

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Ciorbă á la grec de viţel

 
           
             Mie îmi plac foarte mult ciorbiţele cu multe legume,drese cu smântână,iar carnea de viţel îi dă o savoare deosebită.Aşa este şi această ciorbiţă pe care am facut-o de nenumărate ori.


Ingrediente:

  • 400 g carne de viţel
  • 5 morcovi
  • 2 radacini de patrunjel
  • O bucata telina radacina
  • o ceapa uscata
  • Ulei
  • o lingura orez
  • Doua galbenusuri
  • 150 g smantana 18% grasime
  • un cub Bors Magic
  • Leustean,patrunjel si marar verde
  • Sare,piper

Mod de preparare:

Legumele le-am curatat si le-am dat pe razatoarea cu ochiuri mari,mai putin ceapa ,pe care am taiat-o marunt.Sau se pot taia foarte marunt  legumele.
Carnea am taiat-o bucatele si am pus-o sa fiarba intr-o oala in care am pus apa si putina sare.Am lasat sa fiarba la foc mic si am mai „spumuit” din cand in cand.
Intr-o cratita am pus putin ulei si am sotat  legumele.
Când carnea este fiarta de jumatate,am  scos carnea si am pus-o peste legume,apoi am strecurat si zeama în care a fiert aceasta în oala respectiva.
Am pus si ceapa taiata marunt.
Spre final am adaugat orezul,cubul de bors Magic si leusteanul.
Am mai potrivit de sare si piper.
Galbenusurile le-am amestecat cu smântâna.
Când atât carnea cât si legumele au fost fierte,am luat cu polonicul ciorba si am pus peste amestecul de ou si smântâna,amestecând cu un tel.
Cele doua compozitii trebuie sa aiba o temperatura apropiata,pentru ca smântâna sa nu se „brânzeasca” când o punem în oala.
E de asemenea important sa folositi o smântâna mai grasa pentru acest fel de ciorba,chiar daca nu-i prea dietetic.
Am pus apoi compozitia de ou si smântâna peste ciorba si am amestecat cu telul.
Am lasat sa mai fiarba la foc mic câteva minute,apoi am pus verdeata taiata marunt si am oprit focul.
O ciorbita absolut delicioasa.


Poftă bună !!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu