Pages - Menu

marți, 13 mai 2014

Biscuiţi cu nucă şi ciocolată


Sunt un fel de işlere puţin modificate.Au fost foarte bune,poate doar ciocolata cam prea amăruie pentru gustul nostru.O parte din biscuiţi i-am lipit cu gem de caise,iar alţii cu crema de ciocolată,


 Ingrediente:
Pentru biscuiti:
650 g faina
150 g mascarpone
90 g untura
3 oua
100 g zahar
3 linguri smântâna
150 g nuca macinata
1 lingurita bicarbonat
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Pentru crema:
150 g ciocolata 72% cacao
150 ml frisca lichida
150 g mascarpone
3 linguri zahar pudra
50 g nuca macinata
Pentru glazura:
80 g ciocolata amaruie
Lapte
Am mai folosit:
Gem de caise
Nuca macinata




Mod de preparare:
Pentru biscuiti am amestecat crema mascarpone cu untura si zaharul si am mixat pâna s-a topit zaharul.
Am adaugat ouale,smântâna,faina,sarea,bicarbonatul si nuca macinata.
La final aromele.
Am framântat o coca omogena,am acoperit cu o folie si am lasat la frigider vreo 2 ore.
Dupa acest timp,am scos coca,am întins o foaie si am taiat diferite forme pe care le-am pus în tava tapetata cu hârtie de copt.


Am copt biscuitii la 180 de grade cam 15 minute.
Pâna s-au racit,am pregatit crema de ciocolata.
Am încalzit frisca pâna la punctul de fierbere si am pus ciocolata rupta bucati.
Am amestecat  ca aceasta  sa se topeasca .Am lasat sa se raceasca.
Am mixat mascarponele cu zaharul pudra,apoi am adaugat ciocolata si nuca macinata.
Am pus la frigider sa se întareasca.


Am lipit biscuitii câte doi cu crema sau cu gem de caise si am presarat nuca macinata pe umplutura.
Pentru glazura am topit ciocolata cu putin lapte pe baie de aburi,apoi am pus deasupra biscuitilor.



Sa aveţi pofta!!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu