Pages - Menu

luni, 9 iunie 2014

Chec cu iaurt,vişine şi coacăze roşii


Am să spun doar că e deosebit de gustos.De altfel nouă ne plac foarte mult checurile în orice combinaţie.

Ingrediente:
4 oua
200 g zahar
4 linguri ulei
230 g faina
100 g iaurt 10% grasime
20 ml limoncello
Vanilie
½ plic praf de copt
sare
Vişine si coacaze roşii


Mod de preparare:
Am separat albusurile de galbenusuri.
Albusurile le-am batut spuma cu un praf de sare,apoi am adaugat zaharul si am mixat pâna cand acesta s-a topit .
Am încorporat uşor uleiul si galbenusurile,amestecând cu o paleta.
La fel am procedat cu iaurtul ,vanilia si limoncello.
La final am pus faina amestecata cu praful de copt.
Am pus compozitia într-o tava de chec tapetata cu faina,intercalând rânduri de compozitie si fructe.
Am pus în cuptorul preâncalzit la 200 de grade, pentru 40 de minute.
Dupa 10 minute ,am redus temperatura la 180 de grade.

Faceti testul scobitorii,când aceasta iese curata din chec,puteti sa opriti cuptorul.

2 comentarii:

  1. Si mie imi plac checurile. Ce ai facut tu aici e delicios, iar prezentarea e de revista, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,un desert atat de simplu dar foarte bun.Multumesc Simona.

      Ștergere