Pages - Menu

sâmbătă, 21 iunie 2014

Gem de cireşe


Pentru că am pregatit compot de cireşe,am sacrificat câteva pentru gem.Am folosit pentru acesta doar 2 kg de cireşe,noi nu facem cantitaţi prea mari deoarece pregatim mai multe sortimente de gem şi dulceata.



Ingrediente:
2 kg cireşe fără sâmburi
1,200 kg zahar gelifiant
Zeama de lamâie


Mod de preparare:
Am spalat ciresele,le-am scos sâmburii si apoi le-am tocat în robot.
Le-am pus  sa fiarba fara zahar timp de 15 minute ,într-o cratita cu fundul mai gros.

Dupa 15 minute,am adaugat zaharul si am mai fiert 10 minute din momentul în care a început sa fiarba din nou.
La final am adaugat zeama de lamâie.

Am pus gemul fierbinte în borcanele spalate si uscate,apoi le-am pus în cuptorul caldut,fara capac,aproximativ 10-15 minute,dupa care am pus capacele si le-am lasat acoperite cu o patura pâna s-au racit.
Mie îmi place foarte mult culoarea si consitenta gemului pregatit astfel.


Pofta buna!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu