Pages - Menu

miercuri, 9 iulie 2014

Orez cu lapte şi vişine


    Un desert ce poate părea banal,mult prea simplu însă lucrurile nu stau tocmai aşa.Mărturisesc că am mai avut o tentativă de a face orez cu lapte şi nu am fost deloc încântată de rezultat,în concluzie nu e chiar atât de simplu,mai ales dacă dorim o variantă îmbunătăţită a orezului cu lapte pe care-l mâncam în copilărie.
      Desigur acestui desert nu-i poate lipsi sub nici o formă vanilia şi scorţişoara.
      Deci mai bine vă spun cum l-am preparat pentru a obţine exact aspectul şi consistenţa dorită.


Ingrediente: 
150 g orez
500 ml lapte
0 lingura zahar sau miere
100 ml frisca
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Scorţişoara
1 borcan visine pentru prajituri cu tot cu sirop
1 lingura amidon alimentar



Mod de preparare:
Pentru început am pus orezul la înmuiat în apa rece.
Am pus laptele la fiert.Când a început sa fiarba,am pus un praf de sare,zaharul si apoi orezul scurs de apa.
Am amestecat tot timpul ca sa nu se prinda de vas.
Când orezul este fiert si a ramas foarte putin lapte,am pus vanilia , coaja de lamâie si [utina scortisoara,am oprit focul si l-am mai lasat ca orezul sa se mai umfle.
Am mixat frisca.
Siropul visinelor l-am amestecat cu amidounul si l-am pus sa fiarba pâna s-a îngrosat,apoi am pus visinele în jeleul format.
Când orezul s-a mai racorit,l-am amestecat cu frisca batuta,am pus în cupe alternând straturi de orez si visine si am mai presarat si scorţisoara.

Puteti sa-l serviti pe loc sau puteti sa-l puneti putin la frigider,rece va fi chiar mai bun.

2 comentarii:

  1. Ce-mi place orezul cu lapte! E o idee grozava sa-l combini cu visine, brava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona.Am tot amanat sa-l fac pentru ca nu prea iesea de consistenta dorita.Dar am gasit o reteta potrivita si tare mult mi-a placut.Am adaugat visinele pentru ca-l vroiam totusi mai "altfel" si asa a si fost.

      Ștergere