Pages - Menu

joi, 7 august 2014

Orez basmati &salbatic cu cotlet de porc


Nu sunt mare fan orez,dar orezul basmati &salbatic e putin mai "altfel" si mi s-a parut foarte buna reteta de orez pregatita de prietenul meu Horia,Multumesc Horia pentru idee,ai avut dreptate,e foarte bun pregatit in felul acesta.Eu am mai modificat putin reteta(ca de obicei).  


Ingrediente:
  • orez basmati & salbatic
  • ceapa
  • morcovi
  • cateva felii de cotlet de porc
  • ardei rosu
  • ciuperci
  • ulei
  • supa de legume
  • sare,piper alb pentru orez si mozaic pentru carnita
  • rozmarin
  • verdeata


Mod de preparare:
Cotletul se taie felii mai groase si se condimenteaza.Punem si rozmarinul.Intr-o tava se pune putin ulei,se aseaza feliile de carne,se pun morcovi taiati  betisoare si ceapa rondele.Se pune supa de legume deasupra si se pune la cuptor.Se mai poate adauga  supa daca a scazut prea mult.Cand este aproape gata se adauga si ciupercile si se mai lasa pana cand carnea se rumeneste.
Pentru orez,vom folosi o masura de orez(cana) si doua masuri jumate de apa sau supa.
Spalam orezul.Punem la fiert apa necesara la cantitatea de orez si ceapa intreaga sau taiata bucati mari(am indepartat-o dupa ce s-a fiert).Punem sare si adaugam morcovii taiati fasiute si ardeiul rosu.Lasam sa fiarba doua trei clocote,apoi adaugam 4 linguri de ulei si orezul.Mai adaugam putin piper alb,acoperim cu un capac si lasam sa fiarba la foc mic pana cand scade toata apa si boabele de desprind unele de altele.Oprim focul ,adaugam verdeata si lasam vasul acoperit,orezul se va mai "umfla in pene" nitel,are si motive,stie el ca-i foarte bun.

2 comentarii:

  1. E drept ca mie acum mi-e foame si as manca si pietre, dar cotletul tau, cu tot ce mai are pe langa el, chiar arata fantastic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona,eu mai bine nu ma uit :)))))ca am mancat doar o salata si tare ar merge acum mancarea asta.Sper sa-mi permit in curand o portie mareeeeee .

      Ștergere