Pages - Menu

vineri, 5 decembrie 2014

Cuş-cuş cu carne de viţel –Prânzul de Duminică


Odată ce s-a răcit vremea parcă se potriveşte mai bine o mâncare cu carne pentru prânz.Sigur că este o mâncare care se poate pregăti în oricare alta zi a săptămânii.



Pentru sosul de carne:
1 kg pulpa de vitel fara os
4 buc ceapa uscata
3 morcovi
o lingura pasta de tomate
ardei rosu
ulei
frunza de telina
foi de dafin
sare,piper,boia
fulgi de ardei iute
tarhon
patrunjel verde
o lingura smântâna
Pentru garnitura:
100 g cuş-cuş
Un morcov
Ulei
Sare



Carnea am taiat-o bucati mai maricele.
Ceapa am taiat-o marunt,mircovii rondele.
Intr-un vas am pus putin ulei si am calit ceama cu morcovii pâna când ceapa a devenit sticloasa.
Am pus atunci putina boia si carnea sa se prajeasca putin.
Am pus sarea ,foile de dafin si fulgii de ardei iute.
Am pus apa,mai mult decât doar s-o acopere.
Carnea va trebui sa fiarba destul de mult,deci va fi nevoie de mai multa apa.
Este bine de pus apa suficienta la inceput,dar daca nu ajunge,nu-i nici o tragedie,mai completam cu apa fierbinte.
Când carnea a fost aproape fiarta,am adaugat ardeiul,tarhonul si pasta de tomate.
Inainte de a opri focul am pus smântâna si patrunjelul verde.
 Pentru paste,am pus putin ulei într-o cratita si am prajit putin cus-cusul.
Apoi am pus apa sa fiarba si putina sare.
Când s-a fiert,l-am strecurat.
Am pus iarasi putin ulei în cratita si am calit morcovul razuit.
Am pus apoi cuş-cuşul,am mai amestecat putin apoi am oprit focul si am acoperit cu un capac.

Am servit cu salata de varza rosie.


S-aveţi poftă !!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu