Pages - Menu

vineri, 5 decembrie 2014

Plăcintă cu brânză dulce şi zmeură

      

         Imi era poftă de ceva bun cu brânză,ceva care să se pregătească rapid,cu ingrediente puţine,fără prea multe fiţe şi ca o pauză în restricţiile culinare impuse.Aşa că ce poate fi mai bun pentru o dimineaţă mohorâtă şi  rece de iarnă decât această plăcintă? Luaţi şi o cană mare cu cafea,o carte şi vă strecuraţi înapoi sub păturică.


 Ingrediente:
Un pachet foi de placinta -500 g
600 g brânza dulce de vaci
3 linguri smântâna
200 ml frisca
2 oua+2 albusuri de ou
3 linguri de zahar
Vanilie
Coaja de lamâie
Zmeura
50 g unt topit pentru uns foile
Pentru uns:
1 ou
Smântâna

Putin lapte
Zahar brun



 Mod de preparare:
Brânza de vaci am amestecat-o cu zaharul,smântâna,frisca,galbenusurile de ou si aromele.Am pus apoi albusurile batute spuma.
O parte de zmeura o aveam facuta jeleu de la o rulada prestata ieri.
Intr-o tava în care am pus hârtie de copt,am pus doua foi de placinta,le-am uns cu unt topit,am pus apoi iar 2-3 foi si le-am uns iar,pâna am asezat jumatate din cantitatea de foi de placinta.
Peste ele am pus umplutura de brânza,zmeura si jeleul din loc în loc.
Am acoperit cu restul foilor ,pe care le-am mai uns cu unt.
Deasupra am batut un ou,l-am amestecat cu smântâna si putin lapte,apoi am pus peste foile de placinta.
Am presarat zahar brun si am pus la cuptor la 180 de grade,aproximativ o ora.
Am feliat-o rece si am pudrat cu zahar.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu