Pages - Menu

miercuri, 7 octombrie 2015

Desert cu ciocolată şi zmeură

      Dragii mei,azi v-am adus un desert foarte bun,dar mai ales e un desert pentru care nu trebuie sa ne simţim vinovaţi savurându-l cu plăcere maxima. De ce? Pentru că am folosit ciocolată cu 74%  cacao,zmeură care este foarte eficientă în diete ,dar mai ales îndulcitorul natural pe baza de stevia Green Sugar,îndulcitorul cu  zero calorii şi indice glicemic zero. Green Sugar este obţinut din extract de Stevia rebaudiana şi eritritol (obţinut din porumb),deci este un dulce natural,care nu schimbă gustul preparatelor şi poate fi folosit inclusiv în preparatele care presupun preparare termică.
Pentru că nu fermentează,este indicat chiar şi persoanelor care suferă de diabet.
O alternativă sănătoasă pentru dulciurile noastre.
        Si pentru ca în luna Octombrie sărbătorim 5 ani de când Green Sugar este alături de noi,oferindu-ne o alternativă sănătoasă,i-am pus desertului o hăinuţă mai festivă.
Aşadar,haideţi să cântăm împreună „La mulţi ani Green Sugar”.








Ingrediente:

Crema de ciocolata:
100 g ciocolata 74% cacao
200 ml smântâna pentru frisca 35,1% grasime( Excellence de la Elle&Vire)
18 g îndulcitor Green Sugar(4 stick-uri)
1 lingura visinata

Sos de zmeura:
300 g zmeura congelata

Pentru ornat:
100 ml smântâna pentru frisca
Sticksuri din ciocolata
Ornamente inimioara si confetti





Mod de preparare:
Smântâna pentru frisca am amestecat-o cu Green Sugar si am pus-o pe foc pâna a ajuns la punctul de fierbere.Am luay vasul de pe foc si am pus ciocolata rupta bucati.
Am amestecat cu un tel pâna când s-a topit ciocolata.Am adaugat apoi visinata.
Dupa ce s-a racorit am pus-o la frigider.
Dupa ce a început sa se întareasca,am mixat-o foarte bine si am pus-o în cupe.

Zmeura am amestecat-o cu Green Sugar si am pus vasul pe foc pâna s-a înmuiat putin,apoi am trecut-o printr-o sita deasa pentru a elimina semintele.
Am pus iarasi vasul pe foc si am lasat sa fiarba pâna a scazut suficient si s-a îngrosat,asemanator unui gem.

Am pus sosul de zmeura în cupe peste ciocolata si am mai pus  si zmeura.

Smântâna pentru frisca am mixat-o si am adaugat 4 picaturi de îndulcitor Green Sugar,apoi am pus-o în cupe cu ajutorul unui poş.
Am ornat cu cofetti si sticksuri din ciocolata.
Este de preferat sa-l lasati putin la frigider înainte de a-l servi.








Inainte de a incheia,am sa fac trimitere la alte retete de desert in care am folosit indulcitor Green Sugar:
* Rulada cu zmeura si crema de mascarpone
* Budinca de tapioca cu capsuni

La multi ani Green Sugar!!!














Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu