Pages - Menu

luni, 18 aprilie 2016

Friptură de miel cu ghimbir şi ceapă roşie pregatita cu aparatul de marinat Food Saver



Carnea de miel are o aromă mai aparte,însă este foarte benefica pentru organismul nostru deoarece provine de la animale hrănite doar cu iarbă.
In combinaţie cu condimentele potrivite,aceasta poate fi foarte gustoasă.
Dar dacă  pentru  prepararea ei folosim şi marinarea  rapidă prin vidare,cu ajutorul  caserolei pentru marinare Food Saver,vom obţine o friptură fragedă şi suculentă,îmbibată cu aroma condimentelor.
Cu ajutorul procedeului de vidare în caserolă,porii cărnii se vor deschide şi aceasta va absorbi toate aromele din recipient,frăgezindu-se.



Ingrediente:
O pulpa de miel cu os(1.5 kg)
O lingurita ghimbir ras
5-6 căţei de usturoi
Un ardei iute rosu
Sare,piper,boia
Oregano
Cimbru
2 linguri ulei de masline
100 ml vin rosu
2 buc ceapa rosie
1 morcov
1 lingura zahar brun



Mod de preparare:
Pentru început,am marinat carnea.
Pentru aceasta am pregatit aparatul de vidat si caserola pentru marinare.
Am spalat si uscat carnea,apoi am taiat-o în doua pentru a putea s-o asez în caserola.
Am masat pulpa cu uleiul,apoi am presarat condimentele:sare,piper,cimbru,oregano,boia.
Deasupra am pus ghimbirul ras , usturoiul zdrobit si ardeiul iute din care am scos semintele si l-am taiat felii.


Am asezat carnea în caserola,am turnat vinul deasupra,apoi am învârtit carnea ca sa se imbibe pe roate partile cu marinada.
Am pus capacul caserolei,am rotit butonul  în pozitia “vidare”,am atasat furtunul la aparatul de vidare si caserola,apoi am  apasat butonul pentru vidare.


Când procedeul s-a terminat,am rotit butonul în pozitia “închis”,am scos furtunul si apoi am pus caserola la frigider pentru o ora.
Pentru o marinare mai rapida,puteti sa vidati de mai multe ori carnea.
Intre timp,am curatat ceapa si am taiat-o julienne.
Am curatat si taiat si morcovul.
Intr-o tigaie am pus putin ulei si am pus ceapa sa se caleasca,am adaugat si morcovul,apoi  putina sare si zaharul brun.
Am lasat pâna când amestecul  a început sa se caramelizeze,apoi am dat deoparte.

Am scos carnea din caserola si am pus-o într-un vas yena,peste ea am pus ceapa cu morcovii.


Am acoperit vasul cu o folie de aluminiu si l-am pus la cuptor la 200 de grade.
L-am lasat asa pentru o ora,apoi am scos folia si am redus temperatura la 180 de grade.
Am stropit din când în când friptura cu lichidul din vas.
Am mai lasat la cuptor circa 30 de minute.
Am scos friptura pe un platou , am acoperit-o din nou cu o folie si am lasat-o sa se odihneasca 15-20 de minute,tocmai bine pentru a fi servita calda.


S-aveţi poftă !!!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu