Pages - Menu

miercuri, 20 aprilie 2016

Pulpă de miel la grătar pregatita cu aparatul de marinat Food Saver


A doua experienţă cu caserola pentru marinare Food Saver,mi-a dovedit că aceasta face o treabă foarte bună împreună cu aparatul de vidat Food Saver.
Chiar dacă am ales să pregătesc carnea de miel la grătar,a fost foarte util s-o marinez în prealabil.
Astfel  condimentele şi aromele au pătruns foarte bine în porii cărnii frăgezind-o.
Cu ajutorul caserolei pentru marinare,nu e nevoie de ore întregi în care să lăsăm carnea la marinat şi ne vom bucura de un gust deosebit.



Ingrediente:
2 felii de pulpă de miel,fără os

Pentru marinadă:
Zeama de la o lamâie
Câteva felii de lamâie
Sare roz de Himalaya
Piper,boia de ardei
Fulgi de ardei iute
cimbru uscat
O crenguta rozmarin
Oregano
O lingura ulei masline

Pentru garnitura:
Piure de cartofi şi piure de broccoli


Mod de preparare:


Am amestecat toate condimentele si le-am presarat peste carne.
Am asezat carnea în caserola pentru marinare Food Saver,am pus feliile de lamâie , zeama de lamâie si crenguta de rozmarin,am închis capacul caserolei,am pozitionat butonul pe pozitia pentru vidare.



Am atasat furtunul la aparatul de vidat Food Saver si caserola,apoi prin apasarea butonului de vidare,în câteva secunde,caserola mea cu carne  a fost vidata si pregatita pentru marinare,evident dupa ce am sigilat caserola mutând butonul în pozitia “închis”.
Am pus caserola la frigider pentru o ora,timp în care am pregatit garnitura.


Pentru piureul de cartofi,fiecare are o reteta proprie,nu e cazul sa explic.
Pentru cel de broccoli,am fiert broccoli in apa cu sare,lam pasat cu blenderul,am adaugat o lingura de iaurt,piper si putin usturoi.
Am scos caserola de la frigider,am scos carnea si am asezat-o în tigaia grill, în care am pus putin ulei ca sa nu se lipeasca.



Am prajit carnea foarte bine pe ambele parti deoarece noua ne place sa fie foarte bine facuta carnea.
In special carnea de miel ar putea fi indigesta daca nu este gatita suficient.

Se serveste calda.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu