Pages - Menu

marți, 7 martie 2017

Paste cu broccoli,ciuperci si sos de brânzeturi



Nu m-aş fi gândit vreodată că o să-mi placă să pregătesc paste în casă,dar asta a devenit o joacă plăcută după ce maşina de paste a poposit în bucătaria mea.
Aşa s-a întâmplat şi de data aceasta,am pregătit pastele,după reţeta de aici ,apoi le-am combinat cu un sos de brânzeturi,broccoli şi ciuperci.
Foarte gustos.



Ingrediente:
300 g paste tagliatelle
250 g broccoli
100 g ciuperci din conserva
50 g mascarpone gorgonzola
50 g parmezan
2 linguri smântâna
1 lingura ulei de masline cu chilly
Sare,nucsoara


Mod de preparare:
Dupa ce am pregatit pastele,le-am fiert în apa cu sare.


Separat am fiert putin si broccoli în apa cu sare.Când s-a înmuiat putin,l-am scos si l-am pus sub jet de apa rece ca sa opresc procesul de fierbere si sa-si pastreze culoarea verde.
Ciupercile le-am prajit putin în uleiul de masline cu chilly,am adaugat apoi smântâna si am adaugat treptat apa în care au fiert pastele.Sosul se va îngrosa.
Adaugam apa pâna obtinem consistent dorita.
Am adaugat branza mascarpone gorgonzola si parmezanul ras.
Am pus sosul peste paste si am adaugat broccoli.
Se servesc calde.


S-aveţi poftă !!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu